Servicii

Obtinerea numărului unic de identificare şi declararea fiscalizării la ANAF

  • Întocmirea/depunerea dosarului la D.G.F.P. de care aparţine punctul de lucru, pentru obţinerea certificatului de atribuire a numarului unic de identificare a aparatelor de marcat electronice fiscale.
  • Ridicarea certificatului de atribuire a numarului unic de identificare a aparatelor de marcat electronice fiscale de la D.G.F.P. de care aparţine punctul de lucru.
  • Întocmirea dosarului pentru fiscalizare
  • Întocmirea dosarului virtual al casei de marcat.
  • Depunerea dosarului dupa fiscalizare, la D.G.F.P. de care apartine punctul de lucru şi înregistrarea fiscalizării cu semnatura electronică pe serverul ANAF prin formularul F4102.

 

 

Contract de service

În functie de tipul de contract, acesta poate include urmatoarele servicii:

  • Intervenţii la sediul clientului sau la sediul nostru;

  • Revizie Tehnică Anuală;

  • Instruire personal, Setări Cote TVA, Actualizare Dată / Oră;

  • Salvare rapoarte din jurnalul electronic şi extragere XML pe USB sau dispozitive externe;

  • Citire şi extragere de date din memoria fiscală sau jurnalul electronic a casei de marcat;

  • Constatare defecţiune;

  • Manopera intervenţie;

  • Introducerea de articole din suport electronic;

  • Asistenţă tehnică prin telefon;

  • Asistenţă software;

 

 

Contract de furnizare consumabile

In baza contractului, societatea noastră, va livra consumabile de tipul şi cu caracteristicile tehnice prevăzute în manualul de utilizare, care asigură menţinerea lizibilităţii datelor, pe perioada de arhivare prevazută de O.U.G. 28/1999, în condiţiile păstrării şi depozitării prescrise de producător în certificatul de conformitate şi garanţie.